söndag 24 juli 2016

IV, V, VI


IV

diggi loo diggi ley du är en lyckofigur


loo diggi ley du är en lyckofigur diggi


diggi ley du är en lyckofigur diggi loo


ley du är en lyckofigur diggi loo diggi


du är en lyckofigur diggi loo diggi ley


är en lyckofigur diggi loo diggi ley du


en lyckofigur diggi loo diggi ley du är


lyckofigur diggi loo diggi ley du är en


V

främling vad döljer du för mig i dina mörka ögon


vad döljer du för mig i dina mörka ögon främling


döljer du för mig i dina mörka ögon främling vad


du för mig i dina mörka ögon främling vad döljer


för mig i dina mörka ögon främling vad döljer du


mig i dina mörka ögon främling vad döljer du för


i dina mörka ögon främling vad döljer du för mig


dina mörka ögon främling vad döljer du för mig i


mörka ögon främling vad döljer du för mig i dina


ögon främling vad döljer du för mig i dina mörka


VI

meningen med livet är havsutsikt


med livet är havsutsikt meningen


livet är havsutsikt meningen med


är havsutsikt meningen med livet


havsutsikt meningen med livet är


hur som haver barnen kär


se upp till mig som eliten är


men ingen med livet är havsutsikt


med livet är havsutsikt men ingen


livet är havsutsikt men ingen med


är havsutsikt men ingen med livet


havsutsikt men ingen med livet är

.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar